Sóc Un Geek. ¿I què?

Com a finalització d’aquest quadern d’exercicis en format bloc de l’assignatura de Nous Formats Digitals de la Universitat Internacional de Catalunya. Haig de fer una confessió, sóc un Geek. I alguns us preguntareu que és aquesta paraula tan rara. Doncs informeu-vos i considereu si algúns de vosaltres ho sou.

JO HO SÖC:
– Tinc Fotolog.
– Tinc Blog.
– Tinc iPod
– Tinc Facebook.
– Tinc un portàtil Hp conectat 24 h. (destijant un macbook)
– Tinc la PS3.
– Tinc un mòbil de 3a Generació (esperant l’opció de tenir el desitjat iPhone)
– Tinc Twitter.
– Tinc Hi5.
– Estic enganxat a la maleida Supermanager de la ACB.

Alguna cosa mes??? i necessito cada dia passar-mi un rato per algun lloc d’aquets.

I una cosa més….estic buscant una fotografia d’Steve Jobs per penjarme-la a la paret. (potser no tant però digue’m-ne què és l’idol)

Deja un comentario

1 comentario

  1. Espero una reflexió final sobre l’assignatura… 🙂

    Responder

Deja un comentario