Twitter, quin gran fenómen.

Sincerament, abans d’aquesta asignatura no coneixia que dimonis era el twitter aquest, vaja no l’havia sentit en la meva curta però intensa vida. No he tingut el plaer de provar-ho encara, però si de poder tafanejar els d’alguns personatges que hi han per la xarxa. I sincerament es tanta la meva inquetud per poder veure com puc respondre de cara al twitter que de seguida que tingui un moment penso obrir-me un conta, per poder mantenir en contacte del que faig a la gent que vulgui saber de la meva persona i per on paro.

Aixó només es un valoracióp personal , ara va la pràctica!!!

Per cert he trobat un video de explicació en Castellà:

Entrada siguiente
Deja un comentario

4 comentarios

  1. quin usuari ets, a twitter?

    Responder
  2. Alex_Sanma es el meu usuari, de seguida em poso a fer la reflexió..

    Responder
  3. el que pasa es que encara no se ben be com agregar a la gent…i em diu que el meu mail no existeix…

    Responder

Responder

